Specjalista/tka ds. Social Media
Zakres obowiązków:
- Opracowywanie i wdrażanie działań mających na celu promocję wizerunku marki w sieci,
- Planowanie, tworzenie i realizowanie strategii komunikacji w kanałach Social Media (Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube),
- Tworzenie grafik i robienie zdjęć produktów, a także nagrywanie rolek i krótkich filmików na potrzeby kanałów Social Media,
- Analizowanie rynku, aktualnych trendów branżowych, testowanie nowych rozwiązań, mających na celu uatrakcyjnienie wizerunku firmy w sieci,
- Udział w komunikacji z zewnętrzną agencją od Meta Ads
Poszukiwane kompetencje:
- Masz min 2-letnie doświadczenie w pracy w dziale marketingu w segmencie B2B,
- Posiadasz praktyczne doświadczenie w prowadzeniu kanałów Social Media,
- Znasz podstawowe narzędzia marketingowe takie jak: Facebook Business Manager, Meta Business Suite, Google Analytics, Canva,
- Posiadasz umiejętności analityczne, które pozwalają na ocenienie efektywności postów/przygotowanych materiałów (Meta Business Suite),
- Potrafisz wyciągnąć wnioski z takiej analizy poprzez dostosowanie postów/materiałów, żeby uzyskać jak najlepsze rezultaty (zasięgi/interakcje),
- Idealnie jeśli Twoją mocną stroną jest copywriting i potrafisz tworzyć atrakcyjne treści,
- Masz smykałkę do tworzenia angażujących formatów video,
- Masz zmysł estetyczny, dzięki któremu stworzysz atrakcyjne i spójne wizualnie zdjęcia i grafiki do kanałów Social Media,
- Jesteś kreatywny, lubisz podejmować nowe inicjatywy i aktywnie poszukiwać nowych pomysłów
Otrzymasz od nas dużego plusa za umiejętność tworzenia wartościowego contentu video na kanał YT.
Co oferujemy:
- Pracę w bardzo sprawnym zespole, od którego można się wiele nauczyć,
- Wsparcie merytoryczne naszych konsultantów i ekspertów,
- Możliwości podnoszenia kwalifikacji i rozwoju osobistego – na koszt pracodawcy
- Wynagrodzenie 5000-5500 zł brutto (w zależności od Twoich umiejętności)
Zapraszamy do aplikowania na: rekrutacja@rst.pl